Distraction

Eftersom jag kände jag behövde något som distraherade mig en stund så antog jag en random utmaning som jag hittade när jag kollade runt på människors bloggar. Here we go.

Regler:
Gå in i mappen där dina bilder ligger, gå sedan till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den, utmana sex andra personer och länka till dem.

Okey folks.. let's do this!




Om bilden:
Hamnade i min gamla ego-mapp med bilder från 2007.
Den här är tagen i Forsvik då jag och Jon sprang runt med
systers kamera och tog bilder.
Fick mig just nu att inse hur mycket jag verkligen
saknar mina Converse.


Ni som är utmanade:
Natalie
Lillasyster
Mirja
Ida
Lillebror
B.A Baracus






Kommentarer
Postat av: B.A

Ye right!! Du tror det läggs upp en bild på mig i min blogg va?? Jag är ju hemlig

2009-02-05 @ 13:11:33
URL: http://edgeclimbers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0