Fences

"Why do I want you now, more than ever before? x"


Det min vän är det enda som är enkelt att räkna ut med dig.
Hur kan det komma sig att du själv inte vet svaret på den frågan? Vid det här laget borde vi båda veta; du vill alltid ha mig som mest när du vet att jag är på väg att bygga staket omkring mig.


För en gångs skull så är det jag som bestämmer hur det ska vara när vi ses. Precis som du alltid säger åt mig att göra, fast du mycket väl vet om att jag är förlorad så fort du finns i mitt synfält. Men faktum är, jag tror inte du riktigt fixar tanken på att mina regler är så mycket mer radikala än dina. Och du står inte ut med tanken på att inte vara nummer ett i mina ögon - och just precis där säger du (som vanligt) emot dig själv mer än vad jag någonsin kommer göra.


Det här var ditt val. Ända från början.



Kommentarer
Postat av: Mirja

Efter alla dina tårar, tankar, försök och sömnlösa nätter är det väl inget som tycker han är värd dig..

Tyvärr räknas ju inte sådant i egenmätta känslor!

Hur det än blir finns jag här (L)

2009-02-23 @ 14:34:48
URL: http://underbaramirjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0