I should..

Det finns så mycket jag borde göra den här morgonen..Men jag tror sjutton jag inte orkar med ett enda av dom bordena. Vid den här tiden på dygnet (om jag jobbar lunch) brukar jag redan vara uppe och fara, men idag så vill det sig inte. Inte det att jag fortfarande ligger och sover (obviously not) men jag har så mycket jag vill ha sagt idag och kan inte riktigt ta mig ifrån datorn. Dessutom har jag inte alls någon större lust att gå till jobbet idag; gårdagens "Mixing-it-up" (cocktail-blandar-party för singlar) var mer än tillräckligt för en vecka framöver.

Gud! Man inser inte hur påfrestande fulla människor är förrän man faktiskt måste snacka med dom - och ännu värre - försöka lära dom någonting. Att försöka lära fulla singlar i London hur man blandar cocktails, ja det är nog mer än vad mitt tålamod orkar. Det var ungefär som kemilektionerna i högstadiet när absolut ingenting gick som det skulle (nej jag hade ju inte MVG där nej) och man hade tur om inte hela salen brann ned.



Okej, okej.. Nog. Jag SKA klä på mig!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0