Jag visste det!

Idag var min favvoknäppokusino Alexandra på audition i Stockholm. En hel dag av dans, sång, improvisation och intervjuer i ett försök att övertyga representanter från E3-group att just hon skulle vara en kick-ass-entertainer och apbra att jobba med i sommar.
Jag vet inte riktigt vem som var mest nervös inför hela den här grejen; jag eller hon. Hela dagen har jag suttit härhemma och väntat på att få höra från antingen Alexandra själv eller min sexiga lilla Peng-Yeu som var en utav företagets representanter i Stockholm. Jag har bitit på naglarna, snurrat hårlockar mellan fingrarna, vankat av och an, tröstätit, bitit sönder en och en halv penna, skickat nervösa peptalks-sms, ringt både den ena och den andra...

HON KLARADE DET! SÅKLART! DET ÄR VÄL KLART SOM FASIKEN HON KLARADE DET!!
Och jag slog frivolter och trippelkullerbyttor och hoppade bock och groda och giraff när jag fick veta. Den här sommaren kommer bli så himla grym! Och för att inte tala om kursen! Jag ser fram emot den som aldrig förr nu när jag vet att jag inte bara kommer ha min favvo Peng-Yeu och underbara Vikson där; nu kommer favvoknäppokusino också!!! Och jag ser såååå mycket fram emot att få träffa Team Boogie 2009 nu när jag vet vilka vi är allihopa! Weeeeeiiii!!!



Och sen...
Du och jag, Peng-Yeu, heeela sommaren!
Nytt, kompetent Boogie-team.
Nytt hotell.
Nya bostäder.
Nya gäster.
Nya flirtar.
Nya äventyr.
Stökiga rum.
Vilda utekvällar.
Nattliga konvos.
Apelsiner.
Brunbrända ben.
Strandnätter.
Pirater & Sir Francis.
Balkong-bus.
Tårskrattiga killsnack...



Du anar inte vad jag längtar!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0