Judarna på Alibi



Lisa-Marie:
How do you do it? I don't understand how you get all these stalker-guys after you!
Nicole: God, don't ask me, I have no clue whatsoever what I've done to deserve it...
Lisa-Marie: Did you see how they were staaaaring at you tonight!?
Sofie: Yeah - did you see that guy by the bar?
Nicole: Hmm...
Lisa-Marie: Must be cos you've got nice hair.. Guys like girls with nice hair.
Nicole: Hmm... Or maybe.. I just have a weird smell that makes phsyco-guys like me.. You know.. Like animals.. From miiiles away..


Jobbet ikväll var som dom flesta andra kvällar. Fast med judar. Judar som inte slutade stirra på mig och som gav mig fånigt mycket dricks när jag svarade lite småkaxigt på deras frågor om jag var singel eller inte. Som inte vet hur man ordentligt firar eller festar eller ens köper alkohol för den delen.
Det var mer eller mindre meningslöst ikväll, det här med att vara bartender. Men Frenchy var åtminstone på gott humör.. Och det är ju alltid nåt. Guldkanten runt jude-singel-partyt kan man säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0