Min kärleksaffär med Miljonären.

Är det någon här som sett serien Lipstick Jungle? Den handlar om tre starka, begåvade och karismatiska karriärskvinnor och deras liv. En utav dom - Vicky Ford - blir en dag utbjuden på dejt av en miljonär. Bara sådär. Och eftersom han är miljonär så är den ena dejten mer häpnadsväckande än den andra och även om hon gång på gång säger till honom att han inte behöver lägga ut alla dom där pengarna på henne så gör han det ändå. Han är ju miljonär - varför skulle han inte?

Ikväll har jag fått ett smakprov på hur det är att vara Vicky Ford. Jag är visserligen - eller jag vaaaar - säker på att det hela bara är/var ett skämt... Men nu börjar jag undra. Har jag precis haft och avslutat en fling med en äkta miljonär? Jag menar... Han erbjöd sig faktiskt att skicka ett flyg och ta mig över till Virgin Islands, USA, där han bor. Han erbjöd sig att göra en himla massa faktiskt. Och jag satt mest och skrattade - trodde ju verkligen det var ett skämt.


Tills jag fick ett email.


Amazon.com - verifieringskvitto på VISA giftcards som blivit skickade till mig. Eh... är det här ett skämt? Varför skulle någon människa någonsin få för sig att ge mig presenter på det viset? Amazon.com... Är inte det ett rätt pålitligt ställe? Kan man fejk-skicka mig presenter?

Har jag precis, indirekt, tackat NEJ till en miljonär!?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0