Mama I love You

Jag måste ha världens sötaste mamma. Och det är så skönt att komma hem till människor (och djur!) som blir så otroligt glada att ha en hemma att det slår kullerbyttor av glädje. (Nåja, ni fattar vad jag menar? Den dagen jag ser mamma och pappa slå kullerbyttor, ja då kommer jag börja undra..)
Mamma väckte mig idag med en sött dekorerad (!) frukost på sängen. Bara tanken på tiden hon lagt ned för att snurra till gurkordekoren på polarbrödet och att hon plockat fram bland det bästa porslinet och fått allting att se så himla gott ut (jag är ju inget stort fan av frukost så det krävs en del att få mig att tugga i mig den i vanliga fall) att jag önskade jag kunde äta upp det utan att få det att se mindre fint ut.. Få sätt finns det som är bättre när det handlar om att vakna upp, än det sätt som får en att känna sig älskad och välkommen och saknad.
Äh, vad ska jag säga?


Mama, I love You!



Kommentarer
Postat av: Boktokig

Vilken härlig start på dagen. Du verkar verkligen ha en underbar och omtänksam mamma!!!

2009-02-26 @ 13:08:40
URL: http://boktokig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0