Min älsklings Peng-Yeu.

Jag älskar mina regelbundna msn-konvos med Mirja. Dom är så himla givande. Få konvos får mig att le så brett, till och med mitt i gråt och ilska och stress.
(Varning - känsliga läsare bör sluta läsa nu. LÄS INTE MAMMA!)


Killar. Samtalsämnet, som vanligt.

Nicole: Men du! Jag vet en som skulle gilla dig!
Mirja: Jasså... Jag gillar snygga killar... inte sånna fula, som Jens.
Nicole: Minns du Rui? Eller nej, du träffade ju aldrig honom... Och Jens är ful.
Mirja: Haha, han vill jag inte. Johan har snackat skit om honom. --- Dessutom har han redan addat mig på fejjan.
Nicole: Haha.. Han är i alla fall skittokig i ching-chong-tjejer --- du skulle sett hans min när han såg en bild på dig!
Mirja: Johan sa han var konstig......Vägrade göra minidiscon.,
Nicole: Ja..han är lite.. speciell. Haha.
Mirja: Asså.. Jag gillar inte sånna som gillar en för att man är typisk asiat.. Tycker fan det är kränkande.
Nicole: hahaha
Mirja: Som att jag gillar någon bara för att han har stor snopp..... Fast så är det ju i och för sig.
Nicole: Skulle just säga det jag..
Mirja: Men jag har aldrig velat dejtat nån för att han ÄLSKAR asiater! Då säger jag alltid "okej. bye"
Nicole: Fair enough... men blir du desperat så vet du.
Mirja: Ja..det är ju bra. -------- Om du blir desperat kan ju du ta Mark Brayshaw.
Nicole: hahaha
Mirja: Alltså.... Rui är verkligen ful ju.



Kommentarer
Postat av: Mirja

Åh, vad ska dina föräldrar tro om mig?

Det här var inte bra.

Men jag skrattade mig fördärvad eftersom jag inte reflekterar tidigare över hur våra nattliga konversationer låter!

Så jag publicerade den i min blogg med.

Rui+Mirja 2009=SANT?

2009-02-12 @ 04:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0