Min familj i ett nötskal.

Läste systers blogg lite sådär i förbifarten och kunde inte låta bli att låna denna. Det här är min familj i ett nötskal och gud så saknaden satte igång!

(Ur systers blogginlägg)


"Innan vi somnade i mammas o pappas säng :

Pappa:
 Nä, nu måste jag byta bakgrund på min mobil - det måste ju göras varje vecka.
Mamma: Gud, vad töntigt. Du har ju aldrig en bild på mig!
Pappa: Vadå, man måste ju variera och jo, förra veckan hade jag en bild på dig.
Mamma: Ah visst, vilken då?
Pappa: Den här. (Pappa visar mamma en bild då mamma står vid en strand i Porto Cristo, Mallorca)
Mamma: Åh! Va e det HÄR för bild?
Pappa & jag : Det är ju du när vi va på Mallorca!
Mamma: JA men, hur kan du vilja ha den här kossan som bakgrund?
Pappa: Vadårå?
Jag: HAHAHA!
Mamma: ....Aja, jag har iallafall ingen elefant att ha som bakgrund.
Pappa & jag: Nä, för du har inte ens en mobil.
Mamma: Ah vadå ? Det har jag aldrig haft...Jag har bara haft två stycken.
Pappa & jag: Precis! Och skulle du inte slängt den ena i golvet så skulle du haft en..
Mamma: Äh vadå? Ni hjälpte ju inte till o laga den."



I love my family. Dom är knäppgökar hela bunten.


Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahaah xD



jättefin blogg! =)

2009-02-08 @ 19:03:06
URL: http://xxprinsesskronaaxx.blogg.se/
Postat av: Anna

Gud vad snygg header! :) Vad har du använt för teckensnitt? :)

2009-02-08 @ 19:08:11
URL: http://annaali.blogg.se/
Postat av: Denice

haha , d va lite småkul va ;D

2009-02-09 @ 12:07:20
URL: http://aquarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0