Mr X - who is He?

Jag tanker bara klargora en sak for alla er som fragat mig vem det ar jag skriver om sa ofta. (Aven kallad X)

Jag kommer inte avsloja namnet oavsett hur mycket ni tjatar.

Jag vill inte ha folk som kommer med asikter och ska tycka, tanka och doma.
Jag vill inte ha en massa tisselitassel, visk-visk och skvaller.
Jag vill absolut inte sara nagon.

Just precis darfor kommer jag inte saga ett ord om vem det handlar om forran jag sjalv ar redo.
Forran jag fatt klarhet i vad sjutton det har ar for nagot overhuvudtaget.
Forran det antingen faktiskt blir vi eller inte-ett-forbannat-smack.
Tills dess forblir de som redan ar invigda av en eller annan anledning, invigda och ni andra...
Ja, ni far gott vanta.

It's none of your business anyways.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0