I väntan på bättre tider

Vänta. Det är allt jag kan göra just nu, oavsett vad det gäller. Vänta på att pengarna ska rulla in efter ännu en veckas jobb, vänta på att resedatum ska sättas, vänta på att mars ska komma...Vänta på att X ska fatta. Vänta på bättre tider.

Mitt största problem just nu är bara att jag hatar att vänta. Jag har aldrig haft talang för det. Jag vill att saker ska hända, nu, på en gång och inte imorgon, om en månad, om ett år. Jag vill ha svar. På allt. Och jag vill slippa behöva gå här och oroa mig över allting som kan komma att gå fel.

Men jag kan ju bara vänta. Så i min väntan sitter jag och tittar runt i bloggvärlden. Väntar du också? Då tycker jag den här tjejen  kan vara värd att kika på. Det ska jag göra.



"Och ni som "försöker". Det ordet gills inte. Antingen kör man, eller så kör man inte. Att inte göra det är att välja att må skit. "  











Kommentarer
Postat av: Anna

Tack tack tack! :)

2009-02-07 @ 15:05:16
URL: http://annamarian.blogspot.com
Postat av: Lisa

Häftiga bilder! Lust att spana in Dubbelbloggen och säga vad ditt första intrcyk är? :)

2009-02-07 @ 15:12:12
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0