Vem är Miljonären egentligen?

Nu har det gått en hel natt och jag är fortfarande lika chockad. Visst är det väl ett skämt? Även fast kvittona i verifierings-emailen finns kvar i min inkorg och vittnar om motsatsen?
Jag satt uppe en stund inatt och försökte frenetiskt leka detektiv, ja ni vet, googla runt och hitta detaljer om denne mystiske Miljonären som en gång för nästan två år sedan addade mig på Myspace. Ska jag tro på den påstådda faktan jag fått om honom så är han son till en man och en kvinna som äger en utav USA:s största elektronikkedjor. Tänkte det skulle vara lätt som en plätt att ta reda på vem som äger ett sånt enormt företag, så detektiv-Nicole satte genast igång med googlandet.

Vad fann jag? Massor faktiskt. Hur mycket som helst om företagets historia och grundare och hur det är ett familjeföretag som tagits över av söner i generationers generationer. Men informationen jag letade efter - namn på nuvarande ägare - det var svårare. Faktum är att det inte alls gick och till slut fick jag idétorka och gav upp. Så, tillbaks på ruta ett. Och jag vet fortfarande inte om det är ett skämt eller om det här faktiskt händer.
Eftersom jag inte kunde finna någon information om de nuvarande ägarna så betyder det ju att Miljonären lika gärna kan tala sanning som han kan bluffa - och jag har inte den blekaste.


Allt jag har är ett par kvitton från Amazon.com som menar att den 15:e mars har jag en ny laptop.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej raring =) ville önska dig en underbar lördag!!

2009-02-21 @ 12:03:03
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Denice

MEN! va va va ?! :O



En lapptop + 7300 euro ? :o



om det är sant, så skulle jag verkligen INTE indirekt tackat nej :p höhö! ;)



Puss o kram, o du gillade visst mina tabbar på bion -.-

2009-02-21 @ 13:26:41
URL: http://aquarious.blogg.se/
Postat av: Frida J

Är Mac bra?

2009-02-21 @ 19:52:27
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0