We're all different.. And I am Hamster.

Ibland är det otroligt skönt att vi är så olika allihopa. För tänk om vi alla hade varit lika stolta som jag? Då skulle det ta så förbannad lång tid allting. Speciellt det här med att bygga broar.
Och tänk om alla bara gick efter samma kriterier hos killar som jag? Gud vilket jobb det skulle bli! Jag menar, det är ju redan näst intill omöjligt att hitta en vettig kille som uppfyller åtminstone en tredjedel av mina kriterier (och nej Mirja, jag MÅSTE faktiskt inte nödvändigtvis ha en som sjunger Goodnight Sweetheart  för mig när han följer mig till dörren) förstår ni då hur svårt det måste vara att hitta en kille om alla andra människor i världen letar efter precis samma sak?

Nej, tur är vad det är. Men nu ska jag försöka sova. Det har gått alldeles för dåligt med den saken på sistone. Jag har nämligen förvandlats till hamster..







Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha nej jag har ju svårt att förstå du tackar nej till Mr. Right bara för han inte sjunger godnattvisor eller läser sagor =)

Och kanske du för en gångs skull behöver en hottie, det har ju aldrig blivit riktigt som du velat innan ändå!

PUSS

2009-02-03 @ 15:31:49
Postat av: Nicole

Fair point. Fan.

2009-02-03 @ 18:26:37
URL: http://aeroweth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0