Bibblor & Personalrum.

Varfor har ingen berattat for mig att jag kan fa sitta pa internet gratis vareviga dag?
I byggnaden dar jag jobbar finns namligen ett bibliotek som later dig surfa sadar utan vidare, hela dagarna och helt gratis och har har jag gatt och varit ledsen over att jag inte kan dela med mig av mina hogst onodiga vardagsbetraktelser mer an nangan vart artionde!

Idag jobbas det for fullt. Dubbelskift med Isa och det ar precis lika intressant som det later, fast roligare eftersom det ar Isa vi snackar om och inget nagonsin ar riktigt normalt och forutsagbart nar man har honom i narheten. Jag har varit grymt duktig den har helt vanliga, men ganska folktomma, tisdagen och pa eget bevag stadat heeela varat personalrum. Jag har plockat och grejat och organiserat och till och med fatt ihop en helt enorm svart sack med klader att skanka till Roda Korset eller nagot at det hallet. Till och med Psycho-Toya har idag gett mig en hel massa cred for det ar inte langre en enda nisse som kanner igen personalrummet. Det ar namligen rent nu. Man ser bade golv och vaggar och bord och dessutom ar folk hemskt glada over alla borttappade nycklar och korkort som jag hittat under dagen.
Bra gjort dar, Nicole! Dagens goda garning - kirrad.


Jag har nu sisadar exakt 8 minuter kvar pa min rast. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta pa nu pa jobbet, savida det inte kommer in lite folk sa jag och Isa kan gora det vi faktiskt ar har for. Den har veckan ar inte direkt den vecka da folk ar ute och spenderar en himlans massa pengar pa att bli fulla sadar mitt i vardagen, men forhoppningsvis tar dom sitt fornuft i fanga till helgen och nasta vecka. Jisses Amalia, jag menar, man kan ju inte ga runt och va helt nykter sadar mitt i veckan? Det ar ju helt emot all vett och etikett och instinkter har i London! Helt otroligt skandalost faktiskt.

Och Simone har fortfarande inte fatt sin anka. Men jag tog i alla fall ett kort. Det ska han fa i Alla-Hjartans-Dag-present.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0