HATA ENGELSKA BANKER!

Hur sjutton kan det ta en hel vecka for dom att fixa nagot sa enkelt som att satta in pengar pa ett konto och gora dom tillgangliga for mig att anvanda?! Det ar sa forbannat lojligt och idiotiskt att jag inte vet om jag ska skratta eller grata. En vecka tog det for dom att ens oppna ett bankkonto och nu nar man val har ett dar pengarna sitter i ett alldeles for tryggt forvar, ja da kan man inte anvanda pengarna for man maste vanta en vecka pa att skiten ska foras till ditt konto!
Varfor, varfor, varfor ska allting alltid vara sa fruktansvart himla svart nar det kommer till pengar?!
Och hur sjutton kommer jag hem nu?!

Jag kreverar. Pa riktigt.

Kommentarer
Postat av: B.A

Jag tycker dom engelska tangentborden är värre.

Väldigt jobbigt att läsa när å,ä,ö försvinner

2009-01-14 @ 00:57:51
URL: http://edgeclimbers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0