Ice Baby, Ice!

Mina fingrar fryser till IS! Batman tycker jag ska be om pengarna tillbaks, men sen nar ber man om pengarna tillbaks for att man fryser pa ett internetcafe? Jag vet inte jag. Kanske far ta och googla saken.

Som ni vet sa suger internettillgangen just nu, men snart blir det andring pa den saken eftersom.... VI FLYTTAR TILL CAMDEN! Eller ja, Mornington Crescent, men det ar fem-tio minuters gangvag till Camden och darfor precis samma sak sa det sa! Var flatmate ar schysst och heter Viktor och det tycker vi verkar skitbra. Internet finns och varme likasa, sa vem behover internetcafeer efter den har veckan? Ha!

Utover det... Jag hade massor att blogga om - arligt alltsa - men mina hjarnceller verkar ha frusit till is dom ocksa. Vad gor man da?

Jag: Hej kan jag fa mina pengar tillbaks?
Indiern: Ehm.. What?
Jag: Can I please have my money back?
Indiern: why?
Jag: Your cafe just killed my brain.


Tur ar det att ikvall ska dar dansas! Yes, salsa minsann. Ska fa ihop folket och sen blir det svettigt och sexigt ikvall ska ni veta. Salsa is tha shit!







Dance with me.



Kommentarer
Postat av: Denice

Salsa e gott ihop me köttbullar ;D Fast då ska re va tomatsalsa ! :D

2009-01-04 @ 18:38:51
URL: http://aquarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0