Idealkropp - Skelett?

Jag är så sjukt förbannad just nu.
Sitter mitt i en diskussion om kroppsideal och en av mina vänner, eller så, har precis erkänt att hans idealkvinna ska gärna se ut som ett skelett och att han tycker dagens anorexi-modeller är för tjocka. Jag hyperventligerar av ren ilska!


Vad är det med folk!? Hur sjutton kan man idealisera någonting som är så fel, så hemskt, så ont, så fruktansvärt totalt sjukt?



Kan någon ge mig lugnande?! NU!





Våga inte komma och säga att det här är vackert! För får jag höra det en gång till, då blir jag tamejsjutton galen!!!!!!





Kommentarer
Postat av: B.A

2009-01-21 @ 04:02:44
URL: http://edgeclimbers.blogg.se/
Postat av: B.A

Jag som trodde modeller skulle vara snygga.

Kan säga att det där är inte snyggt alls och jag vet vad som är snyggt för jag har faktiskt varit tillsammans med en tjej som är jättesnygg ;)

2009-01-21 @ 04:04:20
URL: http://edgeclimbers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0