JAG HAR BESLUTSÅNGEST!

Ett av mina största problem är att jag lyssnar alldeles för lite på dom kloka saker jag själv säger. Jag spenderar timmar varje dag med att övertyga andra om att jag har så bra svar och vet precis vad jag vill. Problemet är bara att jag är den enda som inte är helt övertygad och att jag vill alldeles för mycket på en och samma gång.
Vad gör man när man vill befinna sig på två platser i världen på samma gång?


Jag har fått ett erbjudande som är helt löjligt lockande. Är det just för att det är den här tiden på året som själva erbjudandet låter så väldigt tilltalande? Har jag slagit mig hårt i huvudet nu igen? (Det händer ju trots allt rätt ofta, det vet vi ju, klant som jag är.) Eller vill jag helt enkelt bara tillbaks?


Båda ställena finns helt klart kvar; jag tror dom väntar på mig oavsett vad jag väljer. Men vad vill jag? För jag vill båda. Olika delar av mig drar åt olika håll och när det handlar om olika länder, ja då är det svårt för så långt kan jag inte riktigt sträcka mig så jag har tårna i London och fingertopparna i Spanien. Jag är tamejsjutton inte Gummi-mannen.


Det kanske är dags att göra en ny för-och-emot-lista? Eller vad tror ni? Någon därute som känner för att komma med bra råd och förslag till mig eftersom jag ändå inte följer de jag ger mig själv?




Spanien - Mallorca - Bouganvilla våren och sommaren 2009?                 

 



 

UK - London - Camden 2009?




Snälla nån hjälp mig!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sweden - Gotland - Visby 2009 ;)

2009-01-21 @ 21:06:44
Postat av: B.A

Mallorca känns ju ganska avbockat ifrån listan lite been there done that.. Så jag hade nog kört på alternativ 2 eller ett helt annat alternativ typ Darfur och hjälpa nån..

2009-01-21 @ 21:15:23
URL: http://edgeclimbers.blogg.se/
Postat av: Natalie

Har du tidspress när det gäller beslutandet eller har du tid att låta det värka fram lite? =)

2009-01-21 @ 23:37:38
URL: http://sofianatalie.blogg.se/
Postat av: Mirja

Mallorca må vara avverkat förr.

Men det här är min sista säsong, det kan vara lite minus på listan men om du kommer ner lovar jag försöka göra det till ett stor fett plus!

Glöm inte träningskursen där Vikson och jag lovar att underhålla dig med drinkar på helgerna.

Let mw know as soon as u decided.

PUSS

2009-01-21 @ 23:38:09
URL: http://underbaramirjas.blogg.se/
Postat av: B.A

Om du inte känner för darfur som jesus skulle ha valt..

Så skulle jag tagit London dels för att ni var väl 2 som åkte dit och det är taskigt att överge andra.. Men hon kanske också drar till Mallorca va vet jag.

Och för det andra när jag hjälpte dig så att du blev på lite bättre humör och fick allt att se lite ljusare ut så sa du att jag hade sovplats i london inte på någon spansk ö.. För det är nämligen så att jag gillar att ha sovplatser lite här och där för man kan aldrig veta vart jag hamnar..

2009-01-22 @ 02:16:14
URL: http://edgeclimbers.blogg.se/
Postat av: B.A

Nu vet jag ju inte vad det är för nåt som lockar i spanien så jag kan ju inte tänka mig in i din situation ordentligt... Men vi får prata om det någon dag så kan jag säkert ge dig ett bättre råd :)

2009-01-22 @ 15:11:58
URL: http://edgeclimbers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0