Jag tyer inte mer.

Folk ma tycka att engelska tangentbord ar skit, men jag tanker minsann halla fast vid min overtygelse om att det brittiska banksystemet ar helt screwed-up!
Okej, sa idag fick jag antligen det forbannade bankkortet, dvs att jag nu borde kunna ta ut pengar i maskinen. Ha! Dar fick jag for att jag trodde det skulle losa sig sa latt! Nej, for nu forstar ni, nu maste jag vanta till nasta vecka eftersom det ar helg och det tar dom tva dagar eller sa att skicka en forbannad pinkod till mig. Forbannade idioti!

Dar far jag for att jag gor som folk sager och skaffar bankkonto istallet for att samla pengar under madrassen som Erik pa Herrgarden. Smart snubbe det dar. Borde lart mig mer av tiden da mormor jobbade for honom. Kanske hade jag varit rik numera om jag hade gjort det.

Okej, da ar fragan: hur gor jag nu? a)Ringer och skaller lite till? b) Sitter lugnt och tyst och vantar ut krisen? c) Sitter ingalunda lugnt och tyst men vantar i alla fall? d) Ovriga alternativ. Har DU nagot forslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0