Saturday - Vad gör jag?

Det är lördag och jag börjar inte jobba förrän nio. Jag har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på med mitt liv idag. Jag har ju alternativet att sitta hemma och uggla hela dagen, men sen är frågan hur kul det nu är. Och dessutom så känner man sig alltid så dålig och gud-vad-jag-bara-kastar-bort-dagen. Det är inte kul alls.
Men alternativ nummer 2) att ta sig i kragen, gå ut och göra något vettigt, det är inte heller mycket att hurra över. Jag har inga pengar att spendera, vilket betyder att dom flesta vettiga sakerna jag kan komma på redan blivit kasserade innan jag hunnit komma över tröskeln. Mina vänner jobbar, dom som jag känner jag skulle ha lust att vara med idag. Om jag ens har nån lust att vara social överhuvudtaget, det än nämligen väldigt tveksamt det där. Jag är inte så social just nu.
Så... alternativ 1) uggla hemma och vara ovettig och lat, ser genast mycket mer intressant ut.


Och jag ser faktiskt inte fram emot kvällens Kuch-Kuch-Party.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0