Sjukling.

JAG ÄR SJUK. Jag har tråkigt. Då får man ha överseende och förlåta mig för att jag skriver helt ointressanta inlägg.


Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag fick gå hem från en lång, sjukt jobbig dag på jobbet.
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov skulle jag tro.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Pratade med Adam över msn. Webcam is tha shit :)
Det sista du sa högt? "We're so stupid, haha!"
Vad har du druckit idag? Te
Vad var det senaste du åt? Ett Digestive-kex
Vad var det senaste du köpte? Nudlar på Sainsbury's
Vad är det för färg på din ytterdörr? Mörkröd
Vad är det för väder hos dig just nu? Halvsolig skymning.
Godaste glass-smaken? Rocky Road
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, när det gäller Rob Pattinson.
Sover du tungt? Jag brukade göra det innan Larry kom in i mitt liv.
Drömmer du mycket? Ibland så. Mest på dagarna.
Mardrömmar? Nej, sällan.
Det första du tänker på en "bra" morgon? Gött.
Det första du tänker på en "dålig" morgon? Who can I kill today?
Vilket ämne var roligast i skolan? Teater/dans/psykologi/nutida konst
Trivs du i skolan? Har slutat skolan - saknar den dock.
Favoritklädsel? Myskläder.
Favoritlåt just nu? Iron & Wine - Flightless Bird, American Mouth
Vad ser du om du tittar åt höger? Balkongfönster ut till bakgårdens gräsmatta
Vad gör dig glad just nu? Tja, Adam gjorde mig väldigt glad alldeles nyss, räknas det?
Vad ska du göra härnäst? Duscha & äta är planen
Höger- eller vänsterhänt? höger
Humör just nu? Trött, sjuk, irriterad men ändå glad på nåt vänster
Favoritgodis? Frukt :D
Kläder just nu? Grå enorm hoodie, Hi! mysbyxor, dubbla par strumpor, sportbh, grått linne, mina kalsongliknande plojboxers med badankor på :P
Musik just nu? Rob Pattinson - I could be your lover to
Sommarplaner? Det märker vi nog snart.
Hur många kuddar sover du med? 1, som ständigt påminner mig om att jag måste införskaffa mig en ny.
Spelar du nåt instrument? Inte så bra som jag vill, men ja, lite piano
Morgon- eller nattmänniska? Nattuggla. Kolla tiden på mina inlägg o du fattar grejen.
Vem är viktigast för dig? Familjen och dom riktiga vännerna
Bio eller promenad? Bio
Är du kittlig? Inte särskilt, till Idas stora förtret.
Snarkar du? Uppenbarligen så gör jag det när jag är förkyld, men inte annars
Stjärntecken? Vädur
Horoskopet säger? "Det är många som är imponerade över vad du har åstadkommit under veckan. Ett erbjudande känns frestande och du kan gott testa hur det skulle vara."
Vad längtar du mest efter just nu? Bli ordentligt frisk & nudlar.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag snodde den. =)

Mår du bättre?

2009-01-25 @ 20:36:55
URL: http://sofianatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0