Watch out for Bali!

Han fattar verkligen inte galoppen! Försöker nu få med mig ut på en dejt imorgon, som jag för övrigt redan tackat nej till ett par gånger, och förstår verkligen inte vad det betyder när man säger att man inte tycker det är någon bra idé. Jag satt och diskuterade mina alternativ med Tim* tidigare och vi kom fram till att dessa var:

a) Blockera Bali. Hårt och skoningslöst.

b) Se till att han blir portad från mitt jobb. (Vilket jag tvivlar på kommer ske eftersom företaget behöver pengarna han spenderar när han är där för att få se mig le.)


c) Låtsas att jag skaffat pojkvän. (För det funkar visst inte att bara säga att man träffar en annan, för det har Ida redan försökt med och Bali verkade inte köpa det.)


d) Ta det ett steg längre och inte bara låtsas att jag skaffat pojkvän, utan dessutom se till att den här låtsas-pojkvännen dyker upp när Bali kan tänkas dyka upp och vi låtsas vara ihop mitt framför ögonen på Bali.

e) Fortsätta ignorera honom tills hans tröttnar. Eller dör.

f) Fly landet.

g) Döda honom.


Vad tycker ni? Kommentera med er lösning på situationen. Behöver all hjälp jag kan få.





*Tim = ännu en av mina potentiella dejter, fast en utav de som verkar lite
mer normala. Han tycker alternativ d) är det bästa tillvägagångssättet.
Vem tror ni skulle agera min pojkvän?



Kommentarer
Postat av: B.A

Jag skulle döda honom.. För det är det coolaste alternativet. Och det lär skrämma iväg liknande killar som är jobbiga

2009-02-02 @ 11:13:03
URL: http://edgeclimbers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0