Annu en fab day off med folk jag alskar.

Klockan ar nu kring halv tio pa min lediga dag och har sitter jag, harmonisk och lugn med ett leende pa lapparna i Cala'n Bosch. Har spenderat natten har igen, blir annu en ikvall och hela dagen har jag latat mig och umgatts med manniskor jag alskar gudomligt mycket. Vart ivag en svang till Calan Blanca och traffat Ullis och hennes mor som ar har pa besok och efter det satt jag pa ett strandcafé med Patricia och pratade killar, det-dar-som-kallas-karlek och skrattade at hur hon rodnade nar hon pratade om sin nya lilla karlek (aka Tamagochi).
Nu ska jag snart ivag och spela in/se pa Cala'n Boschs nya cabaret som ska sattas upp om nagra minuter. Alex sjunger pa nytt och jag vet redan nu jag kommer sitta dar sprickfardig av stolthet! Vart har hon gomt det i alla ar?!

Maste bara namna ocksa att jag precis sprungit pa en av mina familjer fran Palma Nova forra aret! Inte vilken familj som helst heller - utan sjalvaste Mr Frog med familj! Hur otippat ar inte det att jag springer pa dom har pa Menorca pa min kusins hotell? Joy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0