Cabeza De Choclo y Primita Mia

Calan Bosch. Dar spenderade jag tva natter och hela min lediga dag tillsammans med kusinen, Mr Cabeza de Choclo som jag numera slutit mer eller mindre fred med aven fast vi tjafsar for jamnan och jag drog till och med over till Cala Blanca en svang och halsade pa Ulrica. Massor med skratt, myspys och sol, precis som jag vill ha det pa min lediga dag och det har var nog en av dom basta hittills.
Dessutom fick jag se pa Calan Bosch's cabaret pa kvallen som inte bara bjod pa skratt utan jag fick ocksa bevittna min kusin sjunga pa scen for andra gangen i hennes liv och for forsta gangen i mitt. Ha! Jag har kant henne och vuxit upp med henne ever since hon foddes och jag hade inte den blekaste aning om att hon kunde sjunga! Och som hon sjunger ocksa! En sandar djup, kanslofylld och typisk latinamerikansk kinda rost som passade lojligt perfekt till Gloria Estefans Hoy som hon sjong igarkvall. Var jag stolt eller vad!?


Men nu ska jag tillbaks till jobbet och leka lite med gasterna for att sen fixa upp dekorationerna och kostymerna till kvallens cabaret. Woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0