Sa nara man kan komma

Ar det inte markligt sa sag, men jag tror nastan att ett av de fa icke-forhallanden jag haft kan vara ett av de mest intima och karleksfulla forhallanden jag haft genom tiderna. Forutom att det nu som sagt inte ar ett riktigt forhallande. Kanske ar det just precis det som gor det?
Men nar jag val ar dar sa far han mig att kanna mig lojligt speciell, efterlangtad och tja.. alskad faktiskt. Och karlek ar ett ord man overhuvudtaget inte ens talar om i entertainer-varlden, men jag tror att jag ar sa nara man kan komma.

Hur kommer det sig han kan fa mig att kanna sa nar vi bada vet att det ar vad det ar och ingenting mer?



Kommentarer
Postat av: - H *

- jadu.. dont know!

2009-07-20 @ 01:21:17
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0