The Temptations and I

Igar hann jag med hela sista akten pa Plaza Domingo. The Temptations. Och jag sag det pa dom nar jag satt dar med ett leende fran ora till ora och sag dom upptrada; dom kande igen mig. Det stod skrivet i hela ansiktet pa Nigel (som ar ny i bandet for i ar men som hela forra sommaren upptradde med That's So 70's pa Palma Nova) da han log med hela ansiktet och tittade pa mig nar han sjong, for att sa fort han slutade sjunga borja viska nyheten vidare till dom andra killarna i gruppen. En stund senare drog dom upp mig i The Love Train och jag hamnade med dom allihopa pa scenen, dar alla standigt vande pa huvudena for att le mot mig och se allmant forvanade ut over att se mig pa Menorca istallet for Mallorca. Vi hann utbyta nagra ord, pussar pa kinder och handtryckningar och en miljon leenden och glittrande ogon innan jag var tvungen att springa darifran for att ta bussen till stan.

Men dom kom ihag mig! Och lojligt glad blev jag. Nu ska jag tillbaks nasta torsdag och se dom pa nytt and I cant wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0