Update; Living in Menorca

So... Det var ett tag sedan jag uppdaterade om vad jag har for mig harborta, sa jag tankte att nu nar jag har ett par minuter over sa tar vi och berattar lite om vad som hander.
Det mesta handlar ju som vanligt om jobbet, det ar ju liksom trots allt darfor jag befinner mig just precis har pa Menorca. Jobb. Och jobbar gor vi mycket hela dagarna, med massor av barn och vuxna och papegojor. Japp, just precis det. Papegojor med.

Det ar mest pa mina lediga dagar som det hander grejer. Det ar da jag sticker till Bosch eller Blanca eller nan cool playa och struttar mitt stuff. Eller nat sant. Solar och badar och lever loppan. Ibland ar jag sa snall att jag hjalper andra med jobbet (ganska vanligt symptom bland oss entertainers i min varld verkar det som) for ni vet att jobbar man men inte pa sin egen arbetsplats sa ar det sa mycket roligare ibland.

Inom foretaget hander det daremot en himla massa. En mangd av mina vanner (eller sa) har borjat saga upp sig (aven det ett symptom bland entertainers, men nytt for i ar och det verkar mestadels drabba engelsman men aven en och annan svensk eller sa) for att sticka nanannanstans. Andra har blivit forflyttade eller sparkade och det roar mig lika mycket varenda gang nar jag tanker pa att kursens alla megastars fran UK ar dom som inte fixar ett jota, orkar med den minsta motgangen och ar dom som forst blir sparkade. Vad var det jag sa? Kan E3 se nu vad det ar vi gamla Hi-anstallda pratat om hela tiden?

Anyways, har kommer lite pix...

....trodde jag. Men det vill sig for bovelen inte! Aaarrghh!





Kommentarer
Postat av: knyttsak

Jag tycker det är jättekul att läsa din blogg, men snälla, använd ¨ och ´ tecknen för att försöka skapa något som liknar å, ä och ö så man inte behöver ägna en halvtimme åt att ta sig igenom ett inlägg :P

2009-07-29 @ 08:51:51
URL: http://knyttsak.blogg.se/
Postat av: Denicefis

Heeeeeeeeeeeeej! Tack för mitt födelsedagskort!!! <3 Du får mig tårögd VARJE gång du skriver ngt till mig! Jag saknar dig såååå otroligt mycket! Åh tack för det jättefina armbandet och kortet!! ÄLSKAR DIG MASSOR!! KRAAAAAAAM!!! <3<3<3

2009-07-29 @ 10:29:42
URL: http://aquarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0