En tisdagseftermiddag pa Castaways.

Ibland blir jag sa extremt trott pa manniskor omkring mig. Speciellt dom som bara kanner dig nar det passar dom eller nar dom vill ha nagonting fran dig. Kanner alldeles for manga sadana och haromdagen fick jag rejalt nog och sa ifran en gang for alla. Och han fattade nog att jag var arg - da - men idag ringer han och gor precis samma sak igen. Hor av sig for att han vill ha nagonting utav mig. "Vi behover dig i en show..." Jotack, jag mar bra, tackar som fragar och nej da, jag har inte alls fullt upp med mitt eget arbete utan jobbar garna extra for er skull medan ni beter er som arkeskitar mot mig sa fort jag vander ryggen till. Ha! Inte i den har varlden baby!

Sen finns det visserligen en hel del andra manniskor som gor allting sa mycket skojigare. Speciellt nar jag fran dom mest ovantade hall for hora att en viss person pratar om mig hela dagarna... Hmm... Det har kan bli riktigt intressant.

Jag gar och vantar pa San Joan nu. Storsta festen i sommar har pa Menorca och en veckas stahej dar varenda kotte ar ute pa gatorna och firar - och sedan kommer alla lika trotta och halvdoda men glada till jobbet varje morgon. Ska bli sa hemskt mycket skoj. Och tydligen har vi lyckats hoja hotellets scores sen forra aret vid den har tiden pa aret med. Good stuff. Livet i sig ar good stuff.

Happy days it is, happy days.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej Nicole hoppas allt e bra med dig och att du har det kul:) tack föresten för din kommentar för ett tag sen jag fattade inte riktigt vem det var ifrån när det stod... hej svåger :P hahah. men ha det bra så ses vi snart hoppas jag kram från Marcus.

2009-06-13 @ 17:31:47
URL: http://marcuskaplar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0