Och sa plotsligt..

..var det dar. Ett langt och omsorgsfullt skrivet email som liksom en riptide grep tag om mitt hjarta och sog tillbaks mig till det forflutna. Eller det som jag kampat sa hart for i manader for att kunna kalla "det forflutna". Alla vaggar jag sa omsorgsfullt byggt upp, som jag sten efter sten slitit for att fa pa plats sa att den ska kunna avskilja mig fran det jag inte vill kannas vid, veta av. Glomma?

Vad gor jag nu? Vart vander jag mig den har gangen? For jag vet inte langre hur jag ska bara mig at for att glomma, avgransa och anvanda skygglapparna jag trodde mig vara sa valdigt duktig pa.. Vad gor jag nu?

Kommentarer
Postat av: Denice

höö? Vem , vad? :o

2009-06-17 @ 21:33:13
URL: http://aquarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0