San Juan

Nu ar det snart over, San Juan. Festen hela Spanien vantat pa och i synnerhet jag och Menorca-befolkningen. I dagar och natter har hela Ciutadella vart invaderat av folk fran alla hall och oar, musik, dans, hastar och marknadsstand och gud vet vad. Fran gryning till.. tja, nasta gryning, har det sjungits och druckits och jag har ingen aning om hur vi alla orkat men pa nagot vanster maste adrenalinet rackt tillrackligt lange for att bade orka spendera natter utan somn, jobba och sedan ga ut och dansa natterna langa. Helgalet. Helgrymt. Jag alskar San Juan forever and ever! Forsok stoppa mig nasta ar bara, det finns det inget som kan!

Inatt (eller ja.. den har formiddagen snarare) sov jag for forsta gangen pa tva dygn. Tungt var det emellanat, men gud vad vart det hela det var! Vi var ute i hamnen och dansade och traffade massor av manniskor och alla skulle vi ta kort med. Pussar och kramar och nya nummer. Menorca's living a celebration!!
Och just precis dom bilderna kommer sa smaningom dyka upp har med ska ni se. Ge mig lite tid bara.

Nu daremot, ska jag forsoka hitta min van. Det ar dags for lite kaffe och sedan en svang till shisha-baren jag hittat. Ikvall..? Tja vem vet, men det skvallrar om fyverkerier i hamnen. Ar jag dar..? Den som lever far se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0