Sleep Tight - I deffo will!

Gud! Sahar trott har jag inte vart sedan San Juan! Jag fattar inte riktigt hur eller vad jag gjort (bortsett fran jobbet) for att kanna mig sa otroligt genomtrott men idag, ikvall ar jag helt och hallet dod! Sitter nu i Tonis rum och utnyttjar hans nya internet i utbyte mot lite rokelser som far hans rum att lukta lika mumma som mitt. Det ar grejer det, det dar med byteshandel. I like it. A lot.
Just precis i detta nu har vi kommit tillbaks in fran balkongen efter ett forsok att spionera pa El Empanado aka var praktikant som inte riktigt har alla honsen inne. Eller jag tror inte ens han har 25 % av dom inne om jag ska vara arlig. I alla fall,m vi har klangt oss over balkongrackena i ett forsok att se vad sjutton det e han haller pa med inne i sitt rum egentligen eftersom han inte oppnar nar vi knackar och det kommer markliga ljud darifran. Att det inte ar kvinnligt sallskap, det kan vi nog satta vart hogra OCH vanstra ben pa bada tva.. Nej, jag tror han dansar! Dansar! Eller som kanske jag, nar jag rakar ha en sandar dag da det hoppar grodor ur munnen pa mig, skulle kallat det; han har ett smarre epilepsianfall darinne. Jag vet inte... Han kallar det ballroom dancing, men ursakta mig sager jag da.. Det dar ser mer ut som dom anfallen som pappas kunds terrier fick emellanat fast med for langa gummimansarmar.
Ah well... Potejto potato liksom.. Vad vet jag, han ar ju trots allt hollandsk..

Imorgon ska vi forsoka oss pa Grease igen men jag vet inte fall vi kommer nanvart med det den har veckan. Nyligen haft byte av gaster och dom vi har nu vill inte ens rora pa arslet for att ga pa toa. (Det ar nog darfor en av minipoolerna ser misstanksamt gulaktig ut den har veckan...?) Jag hoppar emellertid att showen blir av - jag behover den! Det ar en av hojdpunkterna har att fa spela Sandy igen och ha Toni som Danny Zuko med malade polisonger som alltid fargar av sig pa min kind nar vi kramas i ren eufori over att aterforenas efter sommaren. Och faktiskt, blondiner har sjuuukt kul! Atminstone har jag det i min vackra Sandyperuk som alltid fastnar i Tonis/Dannys ogonbrynspiercing sa att vi mitt i bohooo-scenen nastan dor av skratt..
well, Grease ar i en klass for sig. Maste bevittnas for att man till fullo ska forsta vilken klass det ar pa det hela och hur otroligt fenomenalt det ar!

Anyways, GODNATT! Nu ska jag hoppa i sang och doooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0