Det närmar sig..

Nu så är det äntligen dags! Nåja, om några timmar åtminstone. Kring tre inatt åker vi ut till Skavsta, jag, kussen och morbror och där kommer jag äääntligen återförenas med Viiiiiikson!! Ska bli så fånigt kul!
Men än återstår det saker att ordna. Måste fortfarande packa om en aning - för jag vill INTE betala övervikt gånger två eftersom vi ska checka in både på Skavsta och Stanstedt när vi byter. Så ska jag ladda min nya, rosa, skitbilliga, skitfula MP3 med musik (hur kunde jag glömma min bästa vän hemma sådär!?) för utan musik kommer jag döden dö! Det gjorde jag nästan på bussresan hit till Stockholm.. Aldrig mer säger jag bara!

Ska försöka ta tag i det nu. Will be back soon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0