Dogge & jag & feta cash

Idag var jag på besök hos min vän Dogge. Det är en bra vän den där Dogge. Ställer upp i vårt och torrt och är asbra att ha när det ska bitchas och pratas problem och pinsamheter och till och med den-som-inte-får-nämnas. Och i min tur försöker jag åtminstone återgälda honom med det jag kan; vänskap, sällskap, en himla massa snack och förbannat högt skratt när vi ser på film.

Vet ni? Jag har förbannat bra vänner & familj. När det verkligen kommer till kritan så poppar dom alltid upp här och var och där jag minst anar det. Som krokusar! Så jag må vara pank som få, men innerst därinne, ja då är jag nog rikare än dom allra flesta. Och det kan ingen ta ifrån mig.

Och Dogge, jag vet vi är hårdingar och så... Men jag älskar dig, mannen!

Kommentarer
Postat av: Afrobelita

Vänner & familj är verkligen allt!!=)

2009-03-12 @ 00:41:06
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: anna

aw, tack för din snälla kommentar! :) :) Ha en fin Torsdag! Kram

2009-03-12 @ 07:54:33
URL: http://annamarian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0