Godmorgon

Godmorgon Schweeeeden! Och en god morgon är det indeed för jag har suttit en hel natt och pratat med vackra, underbara, riktiga vänner och dessutom så har jag i princip löst ett av mina största problem just nu. Känns lite som om jag vågar lyfta från marken igen nu, sådär som jag höll på göra precis innan jag visste jag hade problemet. I eftermiddag, då är allting kirrat och jag kan göra klart för avgång..

Det är dessutom bara 10 dagar kvar nu! Sen sticker jag! Mallis, Mallis och folket i mitt hjärta - inser ni hur jag längtar efter att få spendera varendaste liten dag med er i en månad framöver? För att sedan hamna på Boogie med ett grymt team och nya vänner och Peng Yeu resten av sommaren? Nej! Ni kan nog inte fatta hur jag längtar!






Och som om det inte vore nog att få spendera sommaren med grymma människor -
FÖRSTÅR NI HUR JAG LÄNGTAR EFTER SCENEN IGEN?

10 dagar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0