It must be Love

Det var inte kärlek vid första ögonkastet. Kanske inte ens vid tredje. Men i samma stund som hon spontant drog av sig stringen mitt i Honolulu-publiken för att hjälpa paret hon hejade på i 'Mr & Mrs'... Då visste jag. Det var kärlek!




Kärleken kommer och kärleken går. Men inte den här.
Det här är en äkta kärlek förstår ni -
den typen då man gladeligen skulle låna ut sin favoritklänning,
ge bort sin sista apelsin, dela med sig av sitt skratt och slå ner
varenda manipulativ liten britt eller spanjor om det gjorde den
andre på bättre humör.





Så vem behöver egentligen pojkvänner, dejter, tjuriga ex och danskar?
Vi har ju varandra.

Och för din skull kunde jag klä ut mig till kille och fria till dig a la
Sex and the City om det fick dig att le.

Anytime Baby. Anytime.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0