Lära mig sy?

Har haft lite bloggtorka dom senaste dagarna... Mest för att det inte händer så mycket just precis nu. Förbereder mest inför den kommande resan och that's about it. Dock så måste jag erkänna att jag försökt mig på det här med att designa en väska som jag nu med hjälp av min mor håller på att sy ihop. Ser riktigt lovande ut faktiskt. Får mig nästan att börja fundera på om jag inte borde ta och lära mig det där med symaskiner och alla dess inställningar?
För visst vore det himla kul att kunna sy på riktigt. Jag skulle bergis hamna i ett såntdär transliknande läge som jag brukar hamna i när jag drar igång med ett nytt projekt. Då jag bara sitter i dagar och grejar och glömmer bort att det existerar en värld omkring mig.

Annars finns där inte så mycket att säga just nu. Men jag lär återkomma så snart väskan är färdig (med bilder såklart!) och imorgon - för det är ju då mitt nästa äventyr börjar! Gud så jag längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0