Lycka är att ha någonting att se fram emot!

Jag tror inte riktigt jag kan beskriva lättnaden och lyckan jag känner över de människor jag ska jobba med i sommar. Det går inte en dag utan att vi pratar med varandra och jag känner mig redan så hemma bland dom så man skulle nästan tro att träningskursen redan börjat och pågått ett par veckor!

Ikväll har jag pratat med Stu i timmar. Från första stund har vi passat ihop som handen i handsken och diskussionerna riktigt förgyller min vardag om jag ska vara ärlig. Får ni nånsin känslan av att ha träffats förr, just för att ni helt enkelt bara funkar så otroligt bra ihop och det känns som om ni redan känner varandra? Precis så är det.
Och jag ser så otroligt mycket fram emot att jobba ihop med honom som överhuvuden i teamet!

För varje dag som går längtar jag bara mer och mer efter att få träffa dom. Och nu räknar jag ned på riktigt! Jag kan inte låta bli att undra om jag någonsin varit så förväntansfull, lycklig och ivrig att börja jobba?


15 days to go now, lovies! 15 days!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0