Om en vecka flyger vi!

Har nu äntligen fått mina flygdetaljer och LYCKA säger jag bara! Inte nog med det, utan jag är även lycklig nog att få åka tillsammans med både Vikson och Alexandra och nu spritter det av glädje i hela kroppen. Känner rent utav för att slänga på nån rivig låt och hoppa i sängen, spela luftgitarr och skrika ut min lycka rätt ut i luften så hela bygden vaknar. Nu är det verkligen bara en vecka kvar - nedräkningen har börjat på allvar och det finns inget som kan stoppa mig nu. (Fast det har det kanske aldrig funnits..?)


Men gawd vad jag har att fixa nu dom sista dagarna! Blev lite smått panikslagen när jag försökte göra en lista i huvudet tidigare; allting kostar ju så förbannat mycket pengar hela tiden! Och jag har i ärlighetens namn inte ett ruttet korvöre över för sådana saker. Inte ens till nya linser! (Och gud ska veta att det är på tiden jag skaffar nya nu!) Anyways så måste jag ju börja nånstans, så imorgon när jag kommer hem efter att ha följt med lillebror på hans intagningsintervju i Mariestad, ja då blir det till att sätta igång. Åtminstone med att packa väskan. Är dock lite skitförbannad eftersom mina dansskor kommit bort i den enorma sketna monsterväskan som skickades hit från Mallis men aldrig kom fram. Både sneakersen och karaktärskorna är liksom spårlöst försvunna och jag är apförbannad på mig själv att jag inte tog dom med mig på en gång. Förbannade sketna övervikt!!
Får helt enkelt hålla till godo med mina Toggles som jag inte alls är särskilt förtjust i, men vad gör man?
Tur att jag har en så underbart go team mate; Lindsey låter mig ha hennes extrapar högklackade dansskor tills jag kan skaffa egna igen...

Men shit vad jag babblar! och inte är det särskilt intressant heller! Måste vara glädjen och kicken som talar efter att jag fick min flight bekräftad..


AAAAHH!! EEEEN VEECKAAA!!!

Kommentarer
Postat av: My

Precis =) Ha en trevlig resa

2009-03-14 @ 17:22:36
URL: http://mys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0