Quicky Update: Spanien & E3 Training Course 2009


Jag har inte mycket tid, men eftersom jag lovat en uppdatering sa tar jag och skriver en liten snabbis nu.
Jag sitter just nu i lobbyn pa Hotel Mimosa Park och vantar pa att mina kara vanner ska bli klara med sitt harfixande sa vi kan aka ivag till Palma och ta och en liten shoppingrunda. Forsta lediga dagen idag! Gud vad det behovs!
Det spelar dock ingen roll hur otroligt fysiskt och psykiskt kravande traningskursen ar i ar, for det ar roligare an nagonsin att vara har! Har redan hunnit med ett flertal kara aterseenden, tarar, traningsvark (som sjutton!!) upptradanden och oandliga mangder skratt. Jag har dansat salsa, jag har haft fyspass, jag har sovit i solen, atit glass, valdgastat McDonalds mitt i natten, lart kanna nya bartenders som bjuder pa drinkar och lart mig lite hollandska.
Jag har stannat uppe hela natterna och pratat om livets markliga banor, kramats, kittlats, imponerats... Jag har vunnit en pingisturnering, haft harspray under armarna av misstag, klattrat over balkonger, spelat in 27 filmklipp och tagit over 700 bilder... Vad mer kan jag saga?

Jag alskar varje sekund!

Faktum ar att jag just nu fatt en vag idé om vad det ar jag vill gora senare i ar..
Efter sasongen pa Bouganvilla... Ansalange far det bli en liten hemlighet; idéerna maste fa lite mer tid att sla rot och gro forst; men snart, snart kanske ni far veta...

Men don't cry for me Schweden - I'm having the time of my life!



Bilder kommer inom kort.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Va härligt att höra, vännen! Sköt om dig, ta det lugnt med drinkarna och njut. ;-)

2009-03-31 @ 07:44:34
URL: http://sofianatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0