Ya Basta!

Och nu när vi ändå är på krigsstigen så vill jag klargöra en till sak:


JAG ÄR INTE FÖRÄLSKAD I NÅT UTAV MINA OMNÄMNDA EX.


Uppenbarligen så finns det någon trevlig prick därute som fått för sig det och som tycker det är en skitbra idé att berätta vidare om saker hon/han/det inte har den minsta aning om eller förstår sig på.
(Och denne ber jag vänligen lära sig läsa mellan rader, förstå ironi, sarkasm och lära sig ta saker med en nypa salt. Eller varför inte bara lära sig läsa?)


Ledsen att göra er besvikna, men jag är faktiskt inte seriös jämt.
Trodde det var rätt tydligt redan men uppenbarligen inte.

Ta mig med en nypa salt.
Eller skit i att försöka förstå eller TRO att du gör det överhuvudtaget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0