Yttrandefrihet?

Jag måste vara dum. Jag har gått runt här och trott att min blogg är till för att handla om mig, om mina tankar, känslor och åsikter. Att här råder total yttrandefrihet så länge jag inte gör ordentliga personliga angrepp eller hänger ut någon total genom att skriva deras riktiga namn eller lägga ut massa bilder som skulle kunna tas väldigt personligt.

Men jag är väl naiv, ja dum som sagt, som tror att det här med yttrandefrihet är mer än bara ett fint, sönderspelat ord.


En sak vill jag dock säga; om man ska komma med åsikter om vad jag skriver - ta då för guds skull och L Ä S det jag skriver först! Var snälla och sätt er in i det hela innan ni ska komma och säga åt mig vilken hemsk människa jag är.



Tacksåmyckethej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0