Highlights - Sista veckan på Mallis

Nu är det snart dags - imorgon bitti sitter jag där på den stora båten mot Menorca! Uppdateringen här har varit lite dålig, det medger jag, men jag ska försöka bättra mig.
Hursomhaver med den saken - idag ska jag göra det mesta av mina sista dag på Mallis och det börjar vi med att åka till IKEA med Dani och Arantza, mina två nya bundsförvanter som jag spenderat i princip all min tid med den här sista veckan. (Tja, Dani och tjejerna i Planet Kids, den lokala personalen och Thomas Cook-reparna.. Resten verkar inte riktigt ens bry sig nu när jag inte är en del av dom längre.. Fast hälften av dom hade jag faktiskt räknat med..)


However, mycket har det hittats på under den gångna veckan för att fylla ut alla dom lediga timmarna. Tänkte jag skulle dra er med på några korta recensioner av vad jag skulle vilja kalla för veckans Highlights.



Highlight No. 1
Planet Kids och jag på utflykt med våra hyrda flermanna-cyklar.





Vi stannade till på en kinesisk restaurang för lite (bakfylle- för vissa) mat.





Nästa anhalt var Sa Coma Beach där vi spenderade ett par blåsiga och sandiga timmar innan jag och Arantza fick nog av att äta sand.





Så vi tog våra cyklar och trampade ut på motorvägen och ända till... Just precis, Cala Millor!
Krockade med blomkrukor, körde fel hål på enkelriktade gator.. Tja, vad kan jag säga? Det var minst sagt intressant.






Highlight No. 2
@ The King's Head
Har tyvärr inga foton från kvällarna vi spenderade där än, men det är i alla fall såhär ens fötter ser ut efter ett par timmars dans, karaokesjungande och sangriadrickande. Mysigt?






Highlight No. 3
Back to Sa Coma Beach med Mark.






Highlight No. 4
Vinkvällar i Arantzas rum med tillhörande tjejsnack och filmtittande.






Och det go' vänner, var en liten update på vad jag haft för mig under veckan.
But now - IKEA :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0