Quicky Update: Forsta veckan pa Menorca

Solen skiner, stranderna ar fantastiska och jobbet ar skitharligt. Folk har ar sa otroligt annorlunda i jamforelse med Mallorca; har ar mottot "Relax, allting loser sig sa lange du har kul och mar bra" och jag kan inte forsta hur folk alltid protesterar mot att bli hitskickade till en borjan! Visst, det ar kanske inte lika mycket liv som pa Mallis, men vem behover det anyways? Jag jobbar hellre i ett team dar jag trivs och blir respekterad, med en hotell manager som standigt har glimten i ogat och alskar nar vi far knappa idéer som vi satter i verket, bor hellre i narheten av massor av riktiga vanner som kommer in med mat nar jag mar daligt, skvaller nar jag har trakigt och konstant stod nar nagonting hander... Fordelarna har ar sa manga att inte ens Boogie kan vinna i jamforelse, hur fantastiskt hotellet an ar!
E3 ma skita i oss nu nar jag inte langre jobbar i ett live-team, men vet ni vad? I vissa fall ar det sa forbannat mycket battre! Vi satter upp vilka shower vi vill, med vara egna koreografier, idéer och kostymer. Vi foljer vara egna Menorca-regler och scoresen kan ta sig i brasan for vi vet att vi gor ett bra jobb! Och feedbacken kommer fran alla mojliga hall.

I LOVE MENORCA! Mallorca ar ingenting, ingenting och fragar nagon mig igen om jag angrar mig nar jag lamnade foretagets flagship med allt vad det innebar sa blir svaret ett stort, fett och rungande NEJ AR DU GAAALEN!?
Det ar sahar det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0