Back in the bushes

Då var man tillbaks från stora huvudstaden. Forsvik känns mindre än vanligt och tystnaden lite mer påtaglig. Men ändå måste jag erkänna det är skönt att vara tillbaks med jämna mellanrum. Här kan jag i alla fall skylla på att det verkligen inte finns något att göra när jag har tråkigt - något som blir lite svårare i Stockholm där jag faktiskt utan svårigheter kan ta mig till lite livligare platser.
Okej, ska jag vara helt ärlig så ligger det ju en viss svårighet i att ta sig runt och hitta... Mitt lokalsinne är ju inte det bästa. Men det är ju sådant man har kusiner till ;)


Får ser hur länge jag stannar nu. Skulle gärna vilja följa med syster ut i skogarna med hästarna igen innan jag beger mig igen. Var ett tag sen nu. Men innan något av det händer så är det en efterlängtad afton som gäller!

IT IS JUNIDA-TIME! En helkväll med Jullan och Bönan med skvaller, tjejsnack, massor med vin och dans. Imorgon ska vi leva loppan! Hoppas bara på att Bönan inte ska må alltför svinigt efter att ha tagit det där förbannade svin-vaccinet...

 

 


Kommentarer
Postat av: m

fin blogg <3

2009-11-10 @ 15:14:04
URL: http://meriemjamil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0