Nerves man.. Nerves!


Här ska jag på intervju i eftermiddag.

Sheeeet... Jag är nervös ju. Det var ju nästan ett år sen jag sist behövde gå på intervju! Tänk om jag gör nåt skitpinsamt? Gud, jag börjar ju bli riktigt nojjig! Det är inte bra. Det är inte likt mig. Börjar jag bli sjuk? Rädd att bli rejected kanske? Nej.. rejected av jobb brukar jag inte bry mig så mycket om. Det är värre om det är nåt supersnyggt span som totalidiotförklarar en. Helt klart.
!!!
Tänk om det är en sjukt snygg arbetsplats med endast sjukt snygga killar? Och jag DÅ blir rejected?!

Oh noooo.... Nu ÄR jag nervös på riktigt.




Kommentarer
Postat av: Hannah

Jätte fin blogg och tema :)

2009-11-02 @ 19:29:40
URL: http://hannahkuusisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0