Retro.

Igårkväll provjobbade jag för Retro Bar. Vid sjutiden kom jag dit och fick av Niclas en snabb genomgång av kassasystemet och hur i princip allt funkade på stället. Vid halv åtta var jag självgående och riktigt stormtrivdes med att vara tillbaks i en bar full av glada människor som skrek sig hesa medan de såg Milan vs. Real Madrid. Enkel arbetsplats att jobba på. Hälften av gästerna är stammisar och superskoj, George (arbetsgivaren) är hjälpsam och enkel att ha o göra med. Avslappnat, lättsamt och fartfyllt.


Så fort matchen var över och alla noter kommit ut på borden gick jag och George ut för att snacka igenom allting.
Han frågade hur det kändes och sa att både han och Niclas tyckt att jag jobbat superbra och att dom var lite förvånade över hur snabbt det gått för mig att jobba självständigt och komma in i hur allting funkade. I princip sa han att jobbet är mitt om jag vill ha det.

 

Så då är frågan: JA eller NEJ? Det som känns lite jobbigt är att jag har fler provjobb inbokade, men inte förrän nästa vecka. Jag måste ge Retro svar inom den här veckan, gärna så snart som möjligt eftersom man vill veta om man ska fortsätta söka folk eller inte. Så.. tar jag jobbet? Eller väntar jag på dom andra provpassen, med risk för att låta Retro passera?

 

Behöver en rejäl kopp kaffe på det här.



Kommentarer
Postat av: Celiné

den var iallefall jätte snygg! =) Du också så klart =)

2009-11-04 @ 14:18:24
URL: http://celineberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0