Bara nagra timmar to go...

Snart ar jag hemma, hemma, HEMMA!!


Dessutom kommer jag aka samma flyg som Vikson baby och roligare kan det inte bli an att flumma runt med honom pa flygplatsen och planet. Har saknat honom lojligt mycket i sommar!


Blir upplockad pa Skavsta av morbror och Chani och aaaaaaahhh det ska bli saaaaa underbart!!!!
Och i helgen kommer mamma och pappa upp till Stockholm och sen far jag traffa syskonen och det verkar som om det har med att hitta lagenhet i Stockholm kommer losa sig smidigt om det blir som det pratas om.. Det blir till att ta det lugnt nu ett tag och sedan borja leta nytt jobb och det ska bli skitkul :)
Nu blir det dags for ett nytt aventyr.
Nicole ska bli Stockholms-bo. (Jajaja... Jag veeeet att jag sagt att jag aldrig nansin vill flytta till Stockholm men a girl has the right to change her mind, right? Det betyder inte att min lojalitet och karlek till Goteborg minskar det minsta. For Gotet kommer alltid rocka mer an Stockholm!! Sadesa!)



Anyways.. Vid den har tiden imorgon vaknar jag upp i Sverige igen. Hallelujah I love my life!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0