Bajs-Eyes & Jag.

Jag tok-älskar mina störda vänner!
Här är ett exemplar på våra mycket givande diskussioner över Facebookschatten. Det började med tårtor..



Bajs-eyes: ^^ Du kunde fått smaka om du varit i Hova, men inte då. Du ska alltid vara så avig.

Nicole: Jag? Vad ska det betyda?
Bajs-eyes: Ja. Det betyder att du inte är rättvänd.

Nicole: Vadå? mitt huvud sitter väl inte bak o fram heller?

Bajs-eyes: Det är en såkallad metafor.

Nicole: Jag är väl inte avig...

Bajs-eyes: http://sv.wikipedia.org/wiki/Metafor
Nicole: Hahaha... Vad rolig du va då

Bajs-eyes: Du är ju inte här och inmundigar tårta, eller hur?

Nicole: Meh.. Jag blev ju inte inbjuden förrän just precis nyss! Kan ju inte gå hela vägen! Då missar jag ju bussen på söndag
Bajs-eyes: Undanflykter!
Nicole: WHAT? --- för övrigt visste jag inte ens du var i skethova

Bajs-eyes: Ja, du kunde gått ha kollat när min mamma fyller år pch ringt och frågat om det serverades tårta (vilket vi hade berättat att det gör, godhjärtade som vi är) och så hade du kunna bjuda in dig själv!
Nicole: Dessutom så undanhåller du ju sån skitviktig info från mig..

Bajs-eyes: Eller?

Nicole: Meh.. NEJ! För så gör man inte!
Bajs-eyes: Johoru

Nicole: Neheru
Bajs-eyes: Jag skulle inte kunna komma och hälsa på dig för jag förväntade mig ju att du skulle vara här och hälsa på.
Nicole: FYFASIKEN VA HAN LJUGER!
Bajs-eyes: Sant ända in i benmärgen
Nicole: Ja att du ljuger ja

Bajs-eyes: Ska jag behöva lida för att du inte är driven nog?!

Nicole: suck --nu ska han spela martyr oxå ---
Bajs-eyes: Men jag är inte långsint. Jag FÖRLÅTER dig! Nicole! Du är FÖRLÅTEN!
Nicole: Du är dig lik din dumme store fan..

 



Bajs-eyes:
Du förtjänar inte någon tårta --- för du är dum. Som... Spökplumpen.
Nicole: *in total shock* Spökplumpen? E det din osynliga vän eller nåt?
Bajs-eyes: Ja. Du är lika dum som honom.






Visst är det skönt att veta att vissa saker aldrig riktigt förändras?
Love you skitstor - fast du e dum i huvudet!


Kommentarer
Postat av: JOLIN

hejhej, vad händer i helgen ? =)

2009-10-31 @ 02:02:52
URL: http://joolins.blogg.se/
Postat av: jess

haha

2009-11-03 @ 19:07:40
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0