Flash Forward

Tittar just nu på första avsnittet av den nya serien Flash Forward. Än så länge verkar den riktigt bra.. Men vad vet jag, har ju knappast hunnit se nåt för som vanligt så blir det reklam så fort programmet börjat på
TV4. Typiskt och hemskt irriterande.


Någon mer som tittar?









Edit: Okej... Jag är officiellt superhooked. Nu kommer jag inte kunna sova - kommer vara fullt upptagen med att försöka lösa fallet och driva mig till vansinnes för att jag inte kan lägga av. Skit också. Jag hatar bra TV-program!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: tack så jätte mycket, glad jag blir :)



följ jätte gärna med bloglovin om du hinner

2009-10-30 @ 23:45:29
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: Melad

Gud va snällt, tack så jätte mycket. Hoppas du har haft en lika härlig fredagskväll som jag. TACK <3

2009-10-31 @ 00:58:03
URL: http://onlines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0