Gråa dagar

Gråa dagar som denna är perfekt för att få mig att börja skriva.
Idag har det blivit nya texter att sätta musik på och jag vet inte vart det
kommit ifrån - men jag har visst börjat skriva på svenska!

Något jag inte gjort sedan jag gick i högstadiet, så jag är minst sagt

förvånad över mig själv.

Fasiken... Borde ta och lära mig spela gitarr. Inte alls lika lätt att tonsätta texter

som jag egentligen vet precis hur jag vill dom ska låta, men själv

inte kan få till det.

Någon som känner för o hjälpa mig? :P







Följ min blogg med bloglovin




Kommentarer
Postat av: elin

ja, hur skönt som helst!

tack, du har oxå hur fin bild som helst

som header.



ha en fortsatt trevlig fredag!

kram

2009-10-30 @ 16:06:40
URL: http://icelin.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej kusin! Jag försöker mig gärna på att tonsätta dina texter, det skulle vara jättekul! Jag har faktiskt lättare att sätta musik till svenska texter av nån anledning.



Ha en trevlig helg!

Kram kram

2009-10-30 @ 18:41:44
Postat av: moa

sv: tack så jättemycket! :)

2009-10-30 @ 19:26:58
URL: http://withorwithout.webblogg.se/
Postat av: Stina

Hej! :)

typsnittet jag använder i mina inlägg heter "Calibri". Det kan vara så att jag har laddat hem det, och i så fall kan du använda dig av sidan dafont.com :) Om du vill ha mer hjälp så är det bara att säga till!



Haha det ska jag!

2009-10-30 @ 20:15:21
URL: http://swedie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0